Zavolejte nám : (+420) 211 221 426
Co potřebuju já, jako zákazník?
s.r.o.
- Pokud začínám, měl bych se registrovat k DPPO.
- Vedu podvojné účetnictví.
- Po skončení roku podávám přiznání k DPPO, sestavuju účetní závěrku (rozvaha, výkaz zisků a ztrát, přílohu).
- Účetní závěrku schaluju a měla by se objevit v obchodník rejstříku.
Pozn. Pokud už firmu nějaký čas mám a chci přejít s vedením účetnictví, není to o tom, že se služba "přepne" jako u poskytovatele internetu. Nový zpracovatel potřebuje účetní závěrku a sestavy se zůstatky účtů (a příp. rozpis, z čeho se zůstaky účtů skládají - např. kniha pohledávek, závazků, majetku, apod.) účtů. Podvojné účetnictví je komplexní systém.
OSVČ
- V průběhu roku si sleduju alespoň příjmy a vystavené faktury. U výdajů je situace komplikovanější, existuje několik režimů: paušální daň, paušální výdaje nebo sledovat skutečné výdaje.
- Po skončení roku podávám přiznání k DPFO (pokud jsem se nepřihlásil k paušální dani) a přehledy na sociální a zdravotní pojištění.
Co ode mě potřebuje účetní firma, když chci, aby všechno zařídili?
s.r.o.
- vystavené faktury, přijaté faktury, bankovní výpisy, účtenky, stvrzenky
- plnou moc na podání přiznání
OSVČ
- vystavené faktury a příchozí platby, teoreticky stačí i soupis obojího
- plnou moc na podání přiznání
Kolik to stojí?
s.r.o., které potřebuje účetnictví a přiznání 1x ročně+
29 Kč za doklad + 5 000,- za přiznání a závěrku (ceny konečné vč. DPH)
OSVČ, která potřebuje pomoct s přiznáním 1x ročně
Trochu levněji než u s.r.o. : 3 000,- za přiznání a do 20 dokladů je zpracování evidence pohledávek a příjmů zdarma
Jsem plátce DPH / identifikovaná osoba, kolik platím?
Vedení účetnictví na měsíční bázi pro neplátce DPH je za cenu mikro tafiru.
Proč to mám platit, co za to dostanu za výhody?
- Pravidelnou odbornou péči o účetnictví, povinnosti k DPH a ev. dalším daním, o kterých bych nemusel vědět a mohl se dostat do potíží.
- Možnost konzultovat svoje záležitosti s daňovým poradcem (v obvyklém množství ročních hodin) zdarma.
- AZ data účetnictví s.r.o je společnoset registrovaná u komory daňových poradců, také je ze zákona pojištěna proti rizikům spojeným s účetnictvím a daňovým poradenstvím.
- Přátelský, až rodinný přístup.
- Možnost řešit svoje účetnictví na jednom místě jako sídlo.
Jak si budeme předávat doklady?
Je to na domluvě. I účetnictví se digitalizuje.
Upřednostňujeme vlastní cloudové úložiště na bázi Nextcloud se zabezpečeným přenosem, ke kterému lze přistupovat buď přes prohlížeč, aplikaci nebo instalovaného klienta. Rádi Vám vygenerujeme přístupy.
- složky se vstupními doklady a pak i
- složky s výstupy z účetnictví: daňová přiznání, hlášení, přehledy, závěrky a další reporty a sestavy a také potvrzení o podání institucím.
Není ale samozřejmě problém ani si předávat doklady ke zpracování osobně nebo poštou na sídle firmy Husinecká 903/10, Praha 3.
Další dotazy:
Musím vést účetnictví / sestavovat závěrku / posílat přiznání, i když firma nebyla aktivní?
Ano.
Účetnictví je bez pohybů, ale závěrku a přiznání je potřeba připravit a odevzdat.
Kolik platím v případě neaktivní firmy?
1/2 za závěrku: 2500,-
Pozn. Firma musí být opravdu bez pohybů. Pokud mi na účtu naskakují poplatky nebo jsem jednu fakturu vystavil, pohyby tam jsou a je potřeba je nejdříve zaúčtovat (a k tomu je třeba navázat s účetnictvím na předchozí roky).
Dokumenty:
- Vzor plné moci pro OSVČ (jednorázové přiznání)
- Vzor plné moci pro s.r.o. - jednorázové zpracování účetnictví a podání přiznání (bude doplněno)
- Vzor plné moci pro s.r.o. - kompletní zastupování (bude doplněno)
- Vzor smlouvy o daňovém poradenství (bude doplněno)